+370 686 79188
info@jaunareklama.lt

Ar žinote kaip pateikti detalų produkto aprašymą, kad jis skatintų pardavimus?


Kai ateina laikas gerai aprašyti naują produktą, reikia įdėti kur kas daugiau pastangų nei tiesiog paprastam aprašymui.

Deja, daugelis tam visai neskiria laiko. Vietoj to, dažniausiai yra tiesiog nukopijuojamas turinys iš gamintojo pateiktos produkto specifikacijos. Toks aprašymas tikrai nepriverčia žmonių pirkti. Žinoma, tai nereiškia, kad nereikia pateikti tokio pobūdžio informacijos. Svarbu išlaikyti balansą ir vadovautis žemiau pateiktomis įžvalgomis.

1. Stuktūrizuota informacija


Pirmas dalykas apie ką reikia pagalvoti, tai kaip susisteminti informaciją, kad ji būtų lengvai ir aiškiai pateikiama.

Klausiate kodėl? Todėl, kad pirkėjai dažniausiai nenori praleisti daug laiko skaitydami tekstą. Pirkėjai neskaito detaliai aprašymo, jie tiesiog ji nuskanuoja akimis. Tad jei yra įmanoma, tai produktą reikia apibūdinti keliais žodžiais ar trumpais teiginiais. Štai kodėl prekės aprašyme tokias frazes siūlome išskirti atskirais punktais (anlgiškai "bullet points").

Taip pat tyrimai rodo, kad pirmos dvi pastraipos yra pačios svarbiausios. Pirkėjai skanuoja prekės puslapio informacija "F" raidės forma. Būtent pirmos dvi pastraipos sudaro F raidės viršutinę ir apatinę linijas.

2. Atsakymai į klausimus


Nors turite pateikti informaciją gana glaustai ir naudoti "bullet points", reikia nepamiršti, kad jos taip pat turi būti ir  pakankamai.

"NNGroup" teikia, kad net 20% neįvykusių / neužbaigtų pirkimų sukelia būtent neaiški ir neišsami produkto informacija. Jei paliksite produkto aprašymą be reikalingų atsakymų, jūs ne tik, kad neparduosite konkretaus produkto, bet galbūt prarasite pirkėją visiems laikams.

Netinkamos informacijos pasekmės:

Abi šios situacijos gali pakenkti jūsų prekės ženklui. Tačiau gera žinia ta, kad tai galite ištaisyti pateikdami pakankamai informacijos apie produktą. Taip pat vienas iš siūlymų būtų įtraukti DUK skiltį į visus svarbius jūsų produktų ar paslaugų puslapius. Tai ne tik padeda SEO, bet ir vartotojui :)

3. Privalumai, o ne tik funkcijos


Daugelis įmonių aprašo tik produkto funkcijas, o ne privalumus. Žinoma, nėra abejonių, kad pirkėjai norės pasiskaityti specifikacijas, tačiau tai dar ne viskas, ką turėtumėte pasiūlyti. Geriausias produkto aprašymas yra toks, kai funkcijos pateikiamos kartu su nauda/privalumais vartotojui.

4. Naudokite produktų specifikacijas įkvėpimui


Produkto aprašymui įkvėpimo galite gauti perskaitę techninę informaciją. Tai ką kažkas aprašė apie produktą iš techninės pusės, reikia pateikti kaip reklamą. Aprašomo produkto tekste turi būti išryškinta nauda. Svarbiausia, kad rašydami tekstą jūs patys suprastumėte produkto funkcijas, nes kitaip būsite bejėgiai ištransliuoti jo naudą.

5. Kalbėkite tokia pačia kalba kaip pirkėjai


Kai rašote detalų aprašymą, privalote rašyti pirkėjams suprantama kalba.

Pavyzdžiui: jei jūsų elektroninės parduotuvės ar interneto svetainės lankytojai yra mokslininkai, tuomet naudinga naudoti daug mokslinių terminų. Toks kalbos būdas pirkėjui bus priimtinas ir patrauklus.
Tačiau, jei jūs prekiaujate moteriškais mados daiktais ir sugalvosite moksliškai apibūdinti rankinę ar kitą prekę, susilauksite priešingos reakcijos.

Naršykite po internetinius forumus ir blog'us, kur lankosi jūsų potencialūs pirkėjai. Atkreipkite dėmesį į kalbą, žargoną ir gramatiką, kurią jie vartoja. Pasitelkę šią informaciją rašykite produktų aprašymus.

6. Atsiliepimai tikras aukso grynuolis


Kitas būdas gauti gerą produkto aprašymą - peržiūrėti komentarus. Juose dažnai rasite gerų pasisakymų apie produkto naudą iš vartotojo perspektyvos.

Tiesa, nebūtina skaityti tik savo produktų komentarus, kad gautumėte gerų minčių. Aplankykite kitas elektronines parduotuves ir pasisemkite idėjų. Manau, tikrai rasite gerų posakių.

7. Papasakokite istoriją


Ar skaitėte Seth Godin's "All marketer Are Liars"? Jei ne, siūlome perskaityti (beje, tikrai ne visi yra melagiai)

Visi marketingo specialistai pasakoja istorijas. Štai kodėl pirkėjai tiki, kad vyno skonis už 20Eur už taurę yra geresnio skonio nei už 3 Eur. Štai kodėl jie tiki, kad 200Eur kainuojantys sportiniai bateliai bus patogesni nei už 30 Eur.

Iš esmės, jei jūsų tikslas pritraukti pirkėjų, jums reikia papasakoti gerą istoriją.

Tad jei turite ir galite gauti realią kliento/pirkėjo istoriją su aprašomu produktu, būtinai įdėkite. Tai tikrai padidins pardavimus.

8. Atsakykite į prieštaravimus


Kitas geras būdas skatinti pardavimus - atsakyti į prieštaravimus. Tai reikėtų daryti konkretaus produkto detaliame aprašyme.

Sunkiausia dalis - sugalvoti kokie prieštaravimai gali kilti potencialiems pirkėjams. Jūs turite paruošti atsakymus į juos anksčiau nei klientas to užklaus.

9. Prekių palyginimas


Jei parduodate keletą panašių produktų, suteikite galimybę pirkėjui jas lengvai palyginti. Palyginime turi aiškiai matytis produktų savybės pagal kurias būtų galima aiškiai suprasti skirtumus.

10. Palikite erdvės


Kai rašote aprašymus, reikia susikoncentruoti ne tik į naudojamus žodžius. Jūs turite galvoti ir apie išdėstymą.

Suteikite savo parašytiems žodžiams erdvės. Atskirkite sakinius/mintis atskiromis pastraipomis. Jei viskas bus parašyta vientisai, pirkėjas turės įtemti akis, kad perskaitytų viską ką parašėte.