+370 686 79188
info@jaunareklama.lt

6 būdai, kai tinklaraštis gali padėti plėsti verslą

 

Tinklaraščio kūrimas yra puikus būdas pagyvinti bet kokį smulkųjį verslą – ir tai susiję ne tik su SEO. Yra daug priežasčių investuoti į straipsnių kūrimą. Žemiau aptarsime keletą įtikinamiausių priežasčių, kodėl verta kurti tinklaraštį jūsų verslui.

 

straipsnis-pritraukiantis-srauta

 

1. Tinklaraščių rašymas yra puikus SEO požiūriu

 

 

Taip, šį straipsnį pradėjome sakydami, kad tinklaraščių kūrimas nėra susijęs tik su SEO, bet kadangi SEO yra turbūt universaliausia nauda visoms mažoms įmonėms (ir ne tik), ji užsitarnavo vietą šio sąrašo viršuje.

 

Pirmas būdas, kuriuo straipsniai padeda pagerinti jūsų SEO, yra nuolatinio naujo turinio srauto kūrimas. „Google“ teikia pirmenybę naujienoms ir naujausioms svetainėms. Tad jei daugelį metų savo svetainėje neskelbėte nieko naujo, paieškos sistemų akyse ji atrodo pasenusi. Žinoma, čia yra įspėjimas, kad neturėtumėte kurti turinio tik tam, kad sukurtumėte turinį – tai turėtų būti geras turinys. Tai reiškia, kad tai susiję su įmonės veikla bei naudinga jūsų klientams ir yra autoritetinga.

 

Be to, tinklaraščių rašymas yra puiki galimybė sukurti vidines nuorodas svetainėje ir sukurti aukštos kokybės turinį.

 

2. Tinklaraščiai suteikia tiesioginio turinio socialiniams tinklams

 

Ar kovojate su idėjomis, ką paskelbti socialiniuose tinkluose? Tinklaraščių kūrimas skirtas dviem tikslams – kurti turinį jūsų svetainei ir kurti turinį „Facebook“, „Instagram“, „Google“ verslo profiliui (anksčiau žinomas kaip „Google“ mano verslas) ir bet kurioms kitoms jūsų naudojamoms socialinės žiniasklaidos platformoms. Dalijimasis savo turiniu socialinėje erdvėje gali padėti padidinti įsitraukimą ir nukreipti į svetainę daugiau lankytojų. Kurkite puikų turinį, o skaitytojai netgi gali natūraliai juo bendrintis su draugais.Taip atsiranda svarbių atgalinių nuorodų, kurios nurodo „Google“, kad jūsų svetainė yra vertinga.

 

Tačiau atminkite, kad gali būti netikslinga dalytis visu savo tinklaraščio turiniu socialinėje erdvėje.

 

Jis turėtų būti patrauklus ir turėti kitą tikslą nei SEO. Paklauskite savęs, ar perskaitytumėte tą straipsnį, jei atsitiktinai jį aptiktumėte „Facebook“. Jei atsakymas yra neigiamas, nemanykite, kad jūsų auditorija taip pat norės jį skaityti. Nemažinkite savo įsitraukimo rodiklio dalindamiesi neįkvėptu turiniu savo socialinėse platformose!

 

3. Tinklaraštis leidžia pabrėžti savo geriausius darbus

 

Jūsų blogas yra puiki vieta parodyti savo darbo rezultatus. Nors tai nebūtinai gali būti nereikšminga kiekvienai smulkiai įmonei, bet tai puiki galimybė įmonėms, parduodančioms paslaugas, dalytis ankstesniais darbais, projektais ar dalyvavimu konferencijose/parodose. Šie įrašai ne visada yra tokie veiksmingi, kai kalbama apie SEO, nebent jie taip pat suteikia galimybę sutelkti dėmesį į atitinkamus raktinius žodžius. Tačiau jie yra puikus būdas reklamuoti save ir savo paslaugas.

 

Straipsniuose būtinai įtraukite nuotraukas, kurios pagyvins įrašą.

 

4. Tinklaraščiai leidžia bendrauti su savo auditorija

 

Geriausi tinklaraščiai turėtų džiuginti ir įtraukti jūsų auditoriją. Būtų idealu, kad visi įrašai būtų naudingi SEO ir auditorijos įtraukimui - tačiau tai nevisada galima įgyvendinti. To nereikėtų bijoti, nes įrašai skirti ir prekės ženklo lojalumui ugdyti. Pvz. dalijimasis būsimu išpardavimu neduos ilgalaikių rezultatų, bet gali sukelti trumpalaikį klientų susidomėjimą.

 

Nors tai įmanoma ne kiekvienai nišai, kai kurios mažos įmonės gali sukurti tokį naudingą ir skaitytojams patrauklų turinį, kad vartotojai reguliariai lankosi norėdami pamatyti naujausius įrašus. Pvz. maisto prekių parduotuvė, kurioje dalijamasi receptais, rankdarbių parduotuvė, skelbianti projektų idėjas, ar net kraštovaizdžio meistras, dalinantis patarimus apie kiemo priežiūrą, yra keli pavyzdžiai, kaip verslas gali sukurti turinį, kurį žmonės mielai skaitytų.

 

5. Tinklaraščiai ir el. pašto rinkodara vyksta kartu

 

Jei turite „WordPress“ svetainę, galite naudoti įskiepį, kuris prašo lankytojų užsiprenumeruoti jūsų el. pašto naujienlaiškį. Tokiu būdu generuojant srautą į savo tinklaraštį taip pat gali būti sudarytas el. pašto rinkodaros sąrašas, ypač jei siūlote puikią paskatą užsiregistruoti, pvz., nuolaidą, nemokamą paslaugą ar el. knygą. Šiomis dienomis vartotojui reikia pasiūlyti kažką naudingo, kad jis sutiktų gauti naujienlaiškį el. paštu. Tad įsitikinkite, kad tai ką siūlote yra naudinga! Kurkite naujienlaiškių antraštes, kurios sukeltų susidomėjimą tuo, ką paskelbėte savo tinklaraštyje.

 

6. Tinklaraščiai padeda parodyti autoritetą

 

Autoriteto sukūrimas yra svarbus SEO, bet taip pat turinys svarbus ir siekiant sukurti esamų ir potencialių klientų pasitikėjimą. Jūs nenorite, kad žmonės žiūrėtų į jūsų verslą kaip į vieną iš daugelio variantų – norite laikyti save geriausiu iš geriausių. Dalijimasis žiniomis tinklaraštyje yra puikus būdas parodyti savo patirtį ir patikimumą. Parodydami savo autoritetą savo nišoje taip pat galite būti vertinami kaip minčių lyderis savo srityje.

 

Daugelis smulkaus verslo savininkų straipsnių patys nerašo. Tai nėra blogai. Svarbiausia prieš pasamdydami ką nors rašyti už jus, įsitikinkite, kad turinį kuria profesionalūs rašytojai, o ne perduokite jį mažiausią kainą pasiūliusiam asmeniui.