+370 655 69967
info@jaunareklama.lt

Kaip pradėti rinkti el. paštus


Kodėl apskritai reikia rinkti lankytojų el. pašto adresus?


Jeigu dar nepradėjote rinkti el. paštų, pradėkite tai daryti tuojau pat.

Tai siūlome daryti dėl labai paprastos priežasties. Mes praleidžiame daug laiko investuodami į Facebook, Twitter, Pinterest ir kitus socilainius tinklus. Bet kas nutinka, kai jie persipildo nuo įvairios informacijos? Vartotojai tampa abejingi. Be to, viskas yra laikina. Tad jei kada nors kažkuris socialinis kanalas užsidarys, Jūs prarasite visus savo sekėjus ir neturėsite kito būdo jų pasiekti.

Mes taip pat žinome, kad keli sklaidos kanalai yra geriau nei vienas arba jokio, todėl jei vis tik planuosite pradėti rinkti el. paštus, nenumeskite socialinių tinklų.

Anksčiau buvo gana sudėtinga el. paštų surinkimo ir naujienlaiškių kūrimo procedūra. Tačiau šiuo metu rinkoje yra ne vienas įrankis padedantis (Mailchimp, MailerLite, Sendinn ir kt.) spręsti šią problemą.

Kaip pradėti rinkti el. pašto adresus


Aš rekomenduočiau naudoti MailChimp. Jis yra nemokamas iki 2000 prenumeratorių. O viršijus šį skaičių turi įvairius lanksčius mokėjimo planus (mokėjimas už išsiųstus el. laiškus arba už prenumeratorių skaičių). Tad startui tai tikrai patraukli platforma. Ši sistema padeda sukurti ir modernų naujienlaiškio prenumeratoriaus langą. O tai yra labai svarbu.

Naujienlaiškio prenumeratos lange, Jūs galite prašyti ne tik el. pašto adreso, bet ir vardo. Tai aktualu, jei norėsite suasmeninti savo siunčiamas elektronines žinutes. SVARBU: Neprašykite daugiau duomenų nei to reikia.

Naujienlaiškio prenumeratos langas turėtų būti aiškiai matomas lankytojui. Sprendimų gali būti įvairių: atsirandantis puslapio viduryje prigesinant už jo esančią informaciją, padaromas išsiskiriantis dizaino sprendimas, kad aiškiai matytųsi prie pateikiamos informacijos (ypatingai prie naujienų, atsiliepimų, krepželio patvirtinimo lange).

Naujienlaiškio internetinėje svetainėje registracijos pavyzdys

El. pašto adresų svarba


Kiekvienas el. pašto adresas esantis Jūsų sąraše yra potencialus pirkėjas. Tad nepulkite siųsti bet ko kas šauna į galvą. Pasiruoškite naujienlaiškių strategiją, kitaip sukauptas adresų sąrašas gali greitai sunykti.

Kiekvieną kartą ruošiant naujienlaiškį apgalvokite, kokią žinutę norite nusiųsti prenumeratoriui: ar supažindinti su akcijomis ir prekių išpardavimu, o gal nauja produkcija, kuri verta dėmesio. Kiekviena žinutė turi būti įvilkta į atitinkamus "marškinėlius", t.y. naujienlaiškio dizainas, kuris tinka naujai produkcijai pristatyti, netiks išpardavimui pareklamuoti. Apgalvokite naujienlaiškio akcentus, kad skaitytojas susidomėtų ir ateitų į Jūsų internetinę parduotuotuvę.



Susisiekite
Atsakysime į rūpimus klausimus
Susisiekite
Siųsti