Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) yra kaip alchemija nepatyrusiam. Bet tai yra mokslas. Žemiau rasite šiek tiek svarbius "reitingavimo faktorius" ir geriausias praktikas, kurios gali Jus nuvesti į sėkmę optimizuojant savo internetinę svetainę.
KOKYBĖ - ar puslapio turinys yra gerai ir kokybiškai parašytas?
TYRIMAS - ar atlikote raktinių žodžių ir frazių tyrimą, pagal kurį galėtų surasti Jūsų turinį?
ŽODŽIAI - as puslapyje naudojami žodžiai ir frazės, pagal kurias tikitės būti randami?
ŠVIEŽUMAS - ar Jūsų internetinis puslapis atnaujinamas
STATINĖ INFORMACIJA - ar turite paveiksliukų, video ar kitos statinės informacijos?
ATSAKYMAI - ar Jūsų turinys atsako į klausimą dėl kurio pas jus apsilankė?
SVETAINĖS NUSKAITYMAS - ar paieškos sistemų robotai gali lengvai nuskaityti internetinės svetainės puslapius?
MOBILUMAS - ar jūsų internetinis puslapis gerai veikia ant mobilių įrenginių, t.y. turi prisitaikantį ar adaptyvų dizainą?
DUBLIUOTAS TURINYS - ar svetainėje teisingai pateikiamas dubliuotas turinys?
GREITIS - ar svetainės kraunasi greitai?
URL - ar URL adresuose yra naudojami reikšminiai raktažodžiai?
HTTPS - ar svetainė yra saugi ir serveryje įdiegtas SSL sertifikatas?
MASKAVIMAS - ar paieškos sistemoms ir žmonėms pateikiamas identiškas turinys?
ANTRAŠTĖS (TITLES) - ar antraštėse naudojamos raktinės frazės?
APRAŠYMAS (DESCRIPTIONS) - ar kiekviename puslapyje pateiktas meta aprašymas atitinka puslapio turinį?
STRUKTŪRA - ar puslapyje pateikiama informacija lengvai nuskaitoma?
H ŽYMOS - ar puslapyje naudojami H1, H2 ir kt. žymos su raktinėmis frazėmis?
PASLĖPTAS TURINYS - ar puslapyje naudojamas paslėptas turinys, pvz. tekstas tokia pačia spalva kaip fonas?